Szerintem felesleges csalásokat használni, mert nélkülük sokkal élvezetesebb a játék, de azért leírom őket:
Jobb egérklikk a HL2 ikonon, ott pedig az elérési utat a következőképpen kell megváltoztatni:
"C:Program FilesHalf-Life 2hl2.exe" -console
Ezuán klikk az Igen-re és máris indíthatod a game-t.. A játékban nyomd le a [~] amire megjelenik a konzol. Ide tudod beírni a következő parancsokat:
god - Isten mód (ez kizárólag a szerver felöl működik) give - Megadja a nevezett fegyvert vagy eszközt (lejebb találod a fegyver listát) buddha - 1-es értéknél nem csökken tovább az életerőd hurtme # - Sebzi a játékost (# - ennek a helyére írhatod be a sebzés mértékét jelölő számot) impulse 101- Megkapsz minden fegyvert impulse 82 - Kapsz egy jeepet notarget - Az NPC-k nem látják a játékost noclip - Átjárás a falakon (csak szerver oldalon) maps - Kiírja a térkép listát map - Betölti a kívánt pályát (ezek neveit lejjebb olvashatod) developer # - Fejlesztői mod +mlook - Engedélyezi az egérrel való nézelődést hud_quickhelp/text? 1 - Mutatja a célkeresztet viewmodel_fov # - Beállítható a fegyverek mérete (54 az alapértelmezett) exec - Lefuttat egy adott script file-t cl_drawhud 1 - Bekapcsolja a hud-ot cl_enablehud 1 - Kikapcsolja a hud-ot cl_showfps 1 - Játék közben megmutatja az fps-t npc_create - Újabb NPC-k npc_create_aimed - Újabb NPC-k, betájolva. setpos - Egy meghatározott területre viszi a játékost setang - Növeli a játékos térlátását (musthave sv_cheats). sv_gravity # - Beállítja a gravitációt #-helyére a kívánt érték kerül sv_bounce # - Beállítja az ütközések alkalmával járó fizikai erők mértékét sv_maxvelocity # - Beállítja a mozgó objektumok maximális sebességét # sv_waterdist # - Sets vertical view fixup when eyes are near water plane to # air_density # - Beállítja a légsürűséget # mat_numtextureunits # - Beállítja a maximálisan felhasználható textura számoto # (0 - esetében a játék fogja ezt a mértéket meghatározni) mat_yuv 0 - ? meglepetés :-)
Térkép nevek:
# d1_canals_01, d1_canals_02, d1_canals_end, # d1_tempanals_02, d1_town_01, d1_town_02, # d1_town_03, d1_town_04, d1_town_05, # d1_trainstation_01, d1_trainstation_02, # d1_trainstation_03, d1_trainstation_05, # d1_under_01, d1_under_02, d1_under_03, # d1_under_04, d2_coast_01, d2_coast_02, # d2_coast_03, d2_coast_04, d2_coast_04_dx60, # d2_coast_05, d2_coast_06, d2_coast_07, # d2_coast_08, d2_prison_01, d2_prison_02, # d2_prison_03, d2_prison_04, d2_prison_05, # d3_c17_03, d3_c17_04, d3_c17_05, # d3_c17_06a, d3_c17_06b, d3_c17_07
Fegyverek:
# weapon_alyxgun, weapon_ar1, weapon_ar2, # weapon_bugbait, weapon_cguard, # weapon_crowbar, weapon_extinguisher, # weapon_flaregun, weapon_frag, # weapon_gauss, weapon_hopwire, # weapon_iceaxe, weapon_physcannon, # weapon_physgun, weapon_pistol, weapon_rpg, # weapon_shotgun, weapon_smg1, # weapon_smg2, weapon_stickylauncher, # weapon_stunstick, weapon_thumper, # weapon_sniperrifle, weapon_rollerwand, # weapon_molotov, weapon_manhack, # weapon_immolator, weapon_irifle, # weapon_slam, weapon_hmg1, # weapon_cubemap, weapon_binoculars, weapon_ml, weapon_brickbat
Egyéb eszközök:
# item_box_buckshot, item_box_mrounds, # item_box_sniper_rounds, item_box_srounds, # item_healthkit, item_battery, item_suit, # item_ml_grenade, item_ar2_grenade, item_healthvial |